tiistai 25. marraskuuta 2008

Tänään oli todella hauska päivä. Vietin sen Marjutin ja Micaelin kanssa Hesassa. Lähdin junalla Keravalle josta Marjut haki Micaelin kanssa autolla. Siitä lähdimme aja maan kohti kamppia. Meillä oli aika varattu kampin keila hallilla. Saimme keilata ihan kolmestaan ketää muuta ei siellä ollut samaan aikaan keilaamassa. Meillä oli todella hauskaa kelatessa. Kävimme syömässä Kotipitzassa yhteisen pitzan ja sen jälkeen kävimme kävelyllä. Kävimme nimittäin katsomassa stokkan joulu ikkunaa. Sitä ikkunaa en olekkaan nähnyt pitkään aikaa ja otin muutaman valokuvankin. Laitan tähän yhden niistä.









Joulu ikkunan jälkeen lähdimme Sea Lifeen katsomaan kaiken laisia kaloja. Sieltäkin otin kuvi mutta laitan tähän vain yhden. Nimittäin minun tuo kamera on sen verran vanha että se ei oiken ottanut liikkuvista kohteista kunnollista kuvaa. Mutta jotkut niistä tuli ihan katsottavia. Vähän harmitti kun tarkastelin niitä kuvia koneella että kaikki ei onnistunut vaikka minulla on sellainen ohjelma jolla voi joitain virheitä korjata. Kotona oli vasta kuuden aikaa illalla. Joten kun lähdin siinä yhdeksän aikaan aamulla ja tulin vasta illalla niin sitä oli liikenteessä hyvin pitkän päivän. Ainakin minulle tämä päivä oli pitka mutta todella hauska.

Huomisesta sain kuulla ikäviä uutisia. Minun teraupeuttini jonka kanssa minulla olisi ollut viimeinen kerta oli kaatunut eilen. Ei kovinkaan pahasti mutta kuitenkin sen verran pahasti että oli saannut kunnon aivotäräyksen. Joten huomenna en tapaa häntä. Minä toivon että hän paraneen mukanvan nopeasti ja tulee kunnolla kuntoon. Eikä lähde sitten liian ajoissa töihin. Mielummin odotan niin kauan että hän on kunnossa. No nyt sitten minulla on yksi ylimääräinen vapaa päivä tällä viikolla.

Sain muuten ensimmäisen jolulahjan ostettua. Joten sekin asian alkaa luistaa.

Tälläistä tällä kertaa tänään.


1 kommentti: