torstai 27. marraskuuta 2008

Eilinen meni ihan poskelleen. Minä nukuin koko päivän ja tietenkin sitten yöllä ei oikein tullut untta. No tänään on ollut parempi päivä vaikka nukuinkin aamulla tosi pitkään. En sentään ole nukkunut nyt iltapäivällä.

Tapasin Viitun tänään Hyvinkäällä. Oli muka jutella yhdessä ja muutenkin oli kiva tavata häntä. Viitu pyysi tulemaan kylään lauantaina mutta nyt täällä kotona olen vähän laskenut noita minun rahoja ja tullut sellaiseen tulokseen että ne on nyt sitten tältä viikolta aika hyvin finiitto. Ei ole ylimääräistä joten pitänee ilmoittaa Viitulle etten tule lauantaina koska en aijo mennä junaa pummilla sinnepäin. No täytyy siten tavata joki muu viiko loppu tai päivä ja saanhan mina taas maanantaina rahaa. Ruoka asiat ovat kunnossa. Sinne vain meni sen verran enemmän rahaa että ei jäänyt kuin juna lippuun takaisin jokelaan. Tuo euromarket olikin sen verran kalliimpi kuin olin laskenut. Tai sitten se johtui siitä että ostin puoli einetä nyt viikon lopuksi syötäväksi kun minulla on nyt sellainen olo etten jaksa tehdä ruokaa ihan alusta lähtien.

Kivojakin ajatuksia on tänään. Olen nimittäin Ompun villatakkia saanut tehtyä todella paljon eteenpäin. Kauluksesta olen tehnyt jo puolet eli kohta puoleen se on valmis. No siihen meni yli puoli vuotta tekemiseen mutta kuitenkin olen vihdoin ja viimein saamassa sen valmiiksi. Olen tässä vähän miettinyt että jos tavataan Ompun luonna 14 päivä viikon lopppuna pelien merkeissä niin siihen mennessä se on jo nappia vaille valmis. Napin nimittäin hän itse saa hankki niin tulee sitten sellainen on mieleinen.

1 kommentti: