lauantai 22. marraskuuta 2008

Harmillinen tapaus kävi täna aamuna. Minulata lohkesi taka hammas. Tuo kyseinen hammas on lohkeillut ennenkin. Taisiis se on hylkinyt paikkaa joka siimä on. Nytkin se kyseinen paikka on minulla pöydän päällä ilhailtavana. Tämä tarkoittaa että kahdeksan aikaa istun hammaslääkärin jonossa odottamassa pääsyä käsittelyyn. Olen kyllä miettinyt että kun tuo paikka lähtee pois aina muutaman vuoden välein niin jos lääkäri harkitsisi koko hampaan poistamista. Nimittäin pitemmän päälle le tulisi minulle halvemmaksi. No tuo saa sitten lääkäri päättää. Minä kyllä ottaisin sen poiston ihan mielelläni. Pääsisin siitä hampaasta eroon lopullisesti. Nimittäin se on muutenkin ihan inhottava hammas. Kun siinä on paikka niin aina välillä hammasta kutittaa joka on itsessään aika outoa.

Tuossa juuri sääteidoituksessa kerrottiin että huomenaa tulee lumi myrsky. Sitä voi sitten ihailla ikkunasta ja mysrkyn jälkeen voi mennä ottamaan muutaman valokuvan. Luonto on varmaan todella kaunis myrskyn jälkeen.

1 kommentti:

  1. Ihana sisko, hammasta kutittaa. Lumisade (myrsky) alkoi paimion kohdalla kun ajettiin ja paheni veikkolaa kohti kaiken aikaa. Liukasta oli, mutta minulla on luottokuski niin kaikki hyvin. Suunnittelen peli-iltaa 14.12...

    VastaaPoista