tiistai 18. marraskuuta 2008

No niin nyt sitten on päällä syksyn ensinmäinen oikea flunssa. Siis minulla on kuumetta ja kuivaa yskää. Kerkisin jo toivoa että tältä syksyltä ei tulisi tälläistä flunssaa. No onneksi se on aika lievää ja minulla on viellä tallella yskänlääkettä joka auttaa yskään. Muuten menee ihan hyvin täällä. Harmittaa vain että piti tänään peruttaa lääkäri aika kun olin kuumeessa ja se aika siirtyi nyt sitten joulukuun alkuun. No sille ei oikeastaan voi mitään. Eihän kuumeisena voi lähteä järvenpäähän lääkäriin. En varmaan olisi edes jaksanut kävellä juna asemallekkaan. Toivottavasti huomenna on jo parmpi päiväja jaksan mennä taideterapian toiseksiviimeiselle tunille.

1 kommentti:

  1. Meilläkin on ukko flunssassa minä olen jo pitkään kähissyt ja tuhissut mutta eipä tunnu juuri missään. Ukko makoili eilen pääkivussa puoli kuolleena sohvalla mutta otti särkylääkkeen ja lähti yöksi töihin. Kyllä nuo miehet tulee niin heti kuoleman sairaaksi kun vähän nuhaa pukkaa ;o).

    Paranehan pian!

    VastaaPoista