torstai 31. heinäkuuta 2008

Torstai 31.8.2008

Minulla on ollut todella hyvä olo viimeiset kaksi viikkoa. Olen joka päivä jaksanut olla ulkona ja myös tehdä kaiken laista. Eilenkin minä erään ystävän kanssa siivosimme olohuonettani. Nyt se on taas puolet vähemmän romujen peitossa kuin aikaisemmin. Eli tuo huushollin siivoaminen on mukavasti mallilla. Ihan siis oma toimisesti pyysin K:ta auttamaan minua siivoamisessa ja me saatiinkin kuusi, siis KUUSI, laatikkoa tyhjinä varastoon. Eli olen todella tyytyväinen itseeni.

Tämä kesä on muuten ollut paljon parempi kuin viime kesä ja varsinkin viime talvi. Silloin kävin hyvinkin matallalla. Mutta tämä ihan kesä on antanut minulle paljon viirtaa ja aijon nauttia siitiä niin kauan kuin sitä kestää. Ja voinhan aina sitten synkistellä kun ulkona pakkasta ja pimeätä. Nyt nautin täytin rinnoin tästä valoisasta ajata ja auringosta.

Ompulla on mielenkiintoinen kometti tuossa edellisessä kirjoitusksessa. Siis minä todella löysin yhdestä muuttolaatikosta hopea lusikoita. Ja soitin sitten Ompulle ja kysyin haluaako hän jotakin niistä. Ja viesti oli että ei. No nyt sitten katsotaan mitä minä niillä teen. En nimittäin ihan kaikkia halua säilyttää. Tai sitten säilytän. Tuo minun pääni on nyt vähän väsynnyt tekemään päätöksiä kun niitä laatikoita tuli tyhjennettyä aika paljon ja samalla tehtyä paljon päätöksiä. Eli pitääkö jonkun tavaran vai ei ;)).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti