keskiviikko 23. heinäkuuta 2008

Torstai 23.7.2008

Eilen minulla oli todella kiva päivä. Näin Ompun ja Pompun ja kaikki Enkelit. Minulla oli hauskaa heidän kanssaan kiertää kansallismuseota ja viettää aikaa vintillä.

Kävin viellä itsekseni Luonon tieteelisessä museossa mutta siellä ei ollut yhtään hauskaa. Ihmisiä oli niin paljon että joka paikkaan ei päässyt lähellekkään katsomaan mitä oli näytteillä ja viellä kun oli vähän aikaa kirtänyt niin tuli huono olo kun rupesi ahdistamaan se ihmis paljous ja aika kovat äänet.

No tulipahan nyt käytyä museoissa pitkästä aikaa. Ja varsinkin tuo kansallis museo oli todella kiva paikka Omppu-pompun ja Enkelten kanssa. Oli mukava nähdä sisko ja serkku ja kaikki lapset. Minun päivän oli todella upea ;D.

Ilalla kun tuli kotiin olin ihan rätti väsynyt joten menein muutamaksi tunniksi nukkumaan. Ja onneksi tuota unta riitti viellä yöksi joten nukuin ihan mukavasti myös silloin.

Nyt tänään minä pidän oikein mukavan lepo päivän ja vietän sen pihalla lukien ja rentoutuen. Olisi ollut hauska mennä korkeasaareen mutta tuo raha tilanne sitä ei antanut periksi. No sinne pääsee sitten myö hemmikin. Onhan minulla vielä ainakin yksi viikko lomaa hoidosta jolloin voisi mennä sinne. Myös voisi ajatella vaikka käymistä Linnana mäellä jossa en ole käynyt vuosiin. No noita minä ajattelien vasta ensiviikolla.

1 kommentti:

  1. Näin unta hopealusikoista ja yhden kultaliikkeen verran määrästä koruja jotka oli sillai esillä myös, löysit ne unessa muuttolaatikosta =)

    Näin se mieli jatkaa asioita unessa.

    VastaaPoista