maanantai 14. heinäkuuta 2008

Maanantai 14.7.2008

No niin ensimmäinen lomapäivä on melkein takana. Minulla oli ihan kivaa Jävenpään klupi talolla. Siellä oli ihan mukavia ihmisiä. Joten menen sinne huomennakin ja voin viettää siellä aikaa.
Ainoa huono puoli siellä on että nämä sivut ei oikein toimisiellä joten joudun käyttämään kirjaston koneita. No eihän tänne kävele sen pitempään kuin kävelen juna asemallekin. Joten tänne on ihan helppopäästä.

Ja sitten mielenkiintoisia uutisia. Minä olen laihtunut kuukauden aikana viisikiloa. Tavoitteissa on ainakin seuraavat viisi vielä ja sitten katson jatkoa ja toivon että jaksan laihduttaa kunnolla tämän ylmääräisen painon pois. Mutta kuitenkin silleen että laihduttaminen menee terveelisesti.

Mukavaa kesän jatkoa kaikille.

1 kommentti:

  1. Porkkanaraaste oli mun salainen ase laihduttaessa, tai siis enhän mä laihduttanu vaan söin vaan terveellisesti. Sitä saa popsia niin paljon kuin haluaa ja varsinkin iltaisin kun iskee himo syödä jotain paljon niin ensin kun ahkeroin raastimen kanssa viisi-kuusi porkkanaa hienoksi raasteeksi ja sitten istuu siitä nautiskelemaan niin äkkiä on maha täynnä eikä omatuntokaan kolkuttele :). Nyt on vielä uusia makeita porkkanoitakin kaupoissa! Tsemppiä!

    VastaaPoista