torstai 10. heinäkuuta 2008

Torstai 10.7.2008

Heissan taas.

Olin alku viikosta kaiken laisissa verikoikeissa tuon veren sokerin takia. Onneksi saan tietää huomenna mitä niissä kokeissa sitten kävin. On nimittäin varattu puhelin aika lääkärille puolen päivän jälkeen. Eli vielä vähän aikaa pitää jännittää tuloksia.

Sen verran olen jo laihtunut parin viikon aikana että sain ilokseni tänään jalkaan sellaiset housut jotka ei ole mahtunut minulle ainakaan vuoteen tai pitempään. Olin todella iloinen aamulla kun ne meni kiinni ilman taistelua ja istuakkin voi ihan hyvin. Onhan ne vähän naftit vatsan kohdalla mutta ajattelin ruveta tekemään tuolle kummulle jotain. Minultahan löytyy kaiken laisia jumppa ohjeita kotoa joita voin ruveta vähitellen noudattamaan.

Olen myös aikessa ostaa henkilövaaan. Jos tuo sana on nyt sitten oikein kirjoitettu. No kumminkin ymmärrätte varmaan sen merkityksen tavattuanne vähän aikaa. Siis minulla sellaista laitetta ei ole joten en voi punnita itseäni ja siten todeta miten paljon olen laihtunut siitä mitä on viimeksi ollut mittarissa kun on punnittu. Mutta uskoakseni pudotusta on tullut pari kiloa. Sen verran kaposet housut nämä on.

Eilen minulla oli ihan kiva päivä. Vietin sen seilaten Helsingistä Porvooseen ja takaisin. Oli mukava olla merellä ja kierellä Porvoon vanhaa kaupunkia. Näin jopa ohimennen R serkkua. Jos olisin tajunnut ottaa valokun niin olisin tehnyt sen mutta menivät sen verran reippaasti ohi että en kerkinyt ottaa kameraa esiin. Me nimittäin puksuteltiin sen verran hitaasti tuollaiseen pineen mottori veneeseen verrattuna. Mutta oli ihan kiva nähtä häntä vilaukselta. Ja olihan siinä veneessä myös r:n puolisokin. Laitan tänne muutaman valokuvan kunhan saanne purettua kamerasta pois omalle koneelle.

Terkuin
Nalle

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti