perjantai 18. heinäkuuta 2008

Perjantai 18.7.2008

Hei taas!

Arvaatkaa mitä tein eilen. Ostin vr:tä eläke kortin. Nyt sitten pääsen eläke etuuksia nauttien junalla. Minusta myös tuntui ensimäistä kertaa siltä että olen elääkeellä kun olin sen kortin saannut käsiini. No nyt sitten tuntuu ihan tavalliselta itseltäni. Tuo eläkeläis tuntemus meni aika mukavasti ohi. Harmittaa vain että minulla ei ollut kunnon kuvaa siihen. Ainoa jonka löysin, sellainen joka muistuttaa minua tällä hetkellä, on noin viidentoista vuoden takaa. Eli siis todella vanha. No se kyllä kelpasin vr:län tädille, kunhan jätin kertomatta että se on todella vanha.

Kävin myös kysymässä kelalta sellaista kela korttia jossa olisi merkinta eläkkeellä olosta. Sen hankkiminen ei ole kovinkaan vaikeaa jos on ihan uusi passikuva ja 25 euroa rahaa. Laitan sen viellä hautumaan mutta voi olla että hankin sen jossain vaiheessa loppu kesan tai syksyn aikana. Tuo kortin hankkimista kannatti Raila joka hoitaa minun raha asioita. Hän myös vihjaili että minun tämä eläkkeellä olo ei lopu ensi tammikuussa vaan jatkuu vielä jonkin aikaa.

Ensi viikolla minulla on ajatuksissa tulosta Helsinkiin. Ompunkanssa ollaan alustavasti sovittu tapaaminen jollekin päivälle. Jos joku muukin haluaa nähdä minut Hesassa niin sopii Ompun kanssa kosta tavataan, koska hän sitten ilmoittaa minulle päivä jolloin lähden sinne ;D.

Joten tälläiset terveiset eläkeläiseltä täältä Hyvinkäältä tällä kertaa.
Nalle

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti