tiistai 2. syyskuuta 2008

2 9 2008

Hei taas!





Tässä onkin vierähtänyt aikaa kun viimeksi olen kirjoittannut tänne. Tapahtumia on kaikenlaisia. Olen valkaissut hiukseni ja sitten seuraavalla viikolla ne vaihtoi väinsä punaiseksi. Tuossa alla on nyt sitten tuorein kuva minusta.



Se on ihan uusi kuva. Otin sen ihan itse tänä iltana. Se että väri on sama kuin laseissa on ihan vahinko mutta hyvä sellainen.

Muita asioita. Minulla on toiseksi viimeinen viikko menossa hoidon kanssa. Sitten se oloppuu vähäksi aikaa. Onneksi on sovitta kaksi intervalli viikkoa tällä vuodelle vielä.

Kävin tuossa valittamassa tavallisella lääkärillä noita kantapäitä. Ne on ollut pahuksen kipeät nyt muutaman viikon. No tuo lääkäri sanoi ettei niissä ole vielä luupikkejä muodostunut mutta sinne päin ollaan menossa ja kehotti ostamaan pehmentävät pohjalliset. No kävin sitten samalla reissulla ostamassa ja olen nyt käyttänyt niitä vähän aikaa ja olen tyytyväinen niihin. Kantapää kipu on jo lieventynyt mutta ei ole viellä poistunut. Tuo kipu tuli siitä että olen jaksanut liikkua paljon enenmän ja se taas johtuu siitä että olen laihtunut pysyvästi seitsemän kiloa. Josta olen todella iloinen.

Ensi viikolla on yksi meilenkiintoinen päivä. Maanantaina minulla mahatähysty. Viimeksi se meni ihan hyvin joten mitään pelkoja minulla ei ole tuosta asiasta mutta jos minulla on taas kurkku kipeä niin kuin viimeksi niin se ei todellakaan ole mukavaa niellä se letku. No sen näkee sitten maanantaina.

Ja sitten yksi asia josta olen todella iloinen. Olen vihdoin saannut netin tänne kotiin joten voin kirjoitella ja muutenkin olla netissä helpommin kuin aikaisemmin. Joten saa nähdä kuinka usein sitä tästä lähtien kirjoittelen tänne jää nähtäväksi.


1 kommentti:

  1. Yahuu, netti kotona joskus ehkä MSN:ssä tavataan.

    Hurja tuo sun pää... parempi kuin blondi, punapäillä on aina hauskempaa ;)

    posti tuli tänään meille laitan kun muistan sen eteenpäin.

    VastaaPoista