torstai 11. syyskuuta 2008

11.9.2008

Sain vihdoin melkein tämän koneen toimimaan sillä tavalla jolla haluan. Mutta se on vielläkin vähän hidan kaikkeen sellain minkä haluaisin toimivan nopeasti. Toden näköisesti minun pitää vain tottua siihen että tämä kone on joissain asioissa ihan älyttöman hidas.

Laitoin myytiin tänään laatikollisen tavaroita. Huomenna menen siihen liikkeeseen joka haki ne tavarat selvittämään mitä niistä saan. Saan varmaan ihan mukavan summan. Tuntui mukavalta saada ne kyseiset tavarat pois täältä kotoa. Nyt minulla on jonkin verran vähämän tavaraa ja samalla saan vähän ylimääräistä rahaa. Ja myös huomenna tulee minulla uusi sänky, ruoka pöytä tuoleineen ja pari pientä senkkiä.

Tuntuu siltä että vihdoin saan tämän huushollin sellaisesksi jollaiseksi haluan. Eli minulla jossain vaiheessa on vihdoin keittiö, olohuone ja makuuhuone sellaisessa kunnossa jossa olen haaviellut vähän aikaa. Ja minulla on vähän virtaa tehdä tälle huoneistolle jotain sellaista että lopputulos on aika siisti. Voi olla että ei niin siiti kuin haluan mutta kuitenkin sen verran siisti että voin laitta ruoka pöydän ihan sille paikalle jolle haluan sen. Siinä paikalla on nyt nimittäin muutama laatikko ja kasa tavaroita.

2 kommenttia:

  1. JESH! hyvä, hyvä!

    VastaaPoista
  2. Pistäs mulle spostia, jostain syystä en muista sitä ja konekaan ei muista, tajusin just et saan sulle laitettuu kuvia kun sulla on netti kotona =)

    VastaaPoista