lauantai 27. joulukuuta 2008

Se on sitten ohi ja pääsin ihan mukavasti kotiin asti.

Oli ihanaa olla Ompun perheen luonna jolua viettämässä. Vaikka olinkin jo tänä aamuna aika väsynyt niin olo oli todella ihana. Sain ihanasti virtaa tulevaa vuotta varten ja nyt sitä taas jaksaa olla omissa oloissa ja odottaa syntynäpäiviä jolloin näen taas kaikki rakaani. Sain pompun uuden kuvan ja laitoin sen tuohon koneen viereen jotta voin katsella samalla kun olen täällä koneella. Siinä se odottaa jotta pääsisin käymään jossain ostamassa kuvalle kehyksen. Olisi kyllä ihana saada kuvia muistakin sukulaisista ja ystävistä. Niin voisin katsella kun minulla on paha olo ja masentaa. Kaikki kuvat auttava tähän vaivaan. Silloin tuntuu että te kaikki olette minun lähdelä. Tuosta jolusta viellä. Sain ihania lahjoja joista paras oli se että olin joulun pyhät siskon perheen luonna. Tuo lahja oli todella ihana. Sai syödä ihanaa jouluruokaa ja nauttia heidän ihanasta perheestä. Tietenkin sain muita lahjoja mutta tuo oli kaikein paras.
Nyt tuntuu jo vähän yksinäiseltä mutta toisaalta on ihana olla kotona. Varsinkin kun olen vasta nyt kahden vuoden asumisen jälkeen tuntenut että tämä on todella minun oma koti. Eli aika kauan olen työstänyt tätä asiaa omassa pääsää ja sekin viellä että nyt tämä on ihan järjestyksessä. Tai onha aina muutamia tavaroita joita pitää viellä miettiä mihin kohtaan niitä olisi hyvä laittaa mutta suurin osa työstä on jo tehty.
Ensiviikkolla menen käyttämään yhden joululahjoista kun sain paketin leffalippuja ja siellä menee muutama siellainen elokuva joita haluan nähdä.
Mutta tässä kaikki tällä kertaan...

1 kommentti:

  1. Hyvä että kaikki on OK. Mekin oltiin kotona iltasella. Nyt ollaan kotona ja ei tehdä mitään ihmeellistä, ketään ei tule ja kenellekkään ei tarvi mennä. Ens viikonloppu on jo buukattu täyteen vierailuja.

    VastaaPoista