tiistai 9. joulukuuta 2008

Nyt minulla on sitten täysin siisti ja pesty ja puhdistettu ja myös täysin järjestyksessä oleva kylpyhuone. Saimme Marjutin kanssa sen tehtyä tänään. Enään on muutamia tavaroita joita pitää laitta ja etsiä omat paikat niin tämä koko huus holli on siivottu. Ensi kuussa minulle tulle siistiät jotka tekevät sitten täydellisen suursiivouksen. Minulla on ollut toiveena että he tulisivat ennen kuin vietän synttäreitä. Nimittäin minulla on kutsut 11 tammikuuta 2009. Kutsu kortit on viellä tekemättä mutta saatte ne kyllä ajoissa. Nimittäin olen ajatellut että lähetän ne tämän kuukauden puolella. Mutta nyt näin tämän kautta kutsun kaikki ystävät ja sukulaset jotka lukevät tätä minun 35 vuotis synntäreille tamikuun 11 päivänä klo 12:00 eteenpäin. Se on muuten sunnuntai. Toivoisin että voisitte jotenkin ilmoittaa tulostanne vähän etukäteen. Joko tänne tai kutsuihin laitan puhelin numeron.
Tälläistä tällä kertää pitää mennä laittamaan pyykit kuivumaan...

1 kommentti:

  1. Hei, hyvä!!! Sori mulla on ajatukset töissä kun on joulujuhlaa tällä viikolla ja pojallakin huomenna, oli kuulema laulanut tänään harjoituksissa =)

    La nähdään.

    VastaaPoista