torstai 18. joulukuuta 2008

Oli mukavaa käväistä siskon luonna viime maanantaina. Huovitin itselleni hatun joka onnistui todella hyvin. Olen saannut hyviä kommentteja siitä. Tällä viikolla en oikein ole päässyt tänne päivittämään mitään kun tuo aika on virähtänyt päiväosastolla intervallia viettäen ja unirytmiä kääntäen. Joten sitä on ollut illalla todella väsynyt. Nyt tänään on ollut ensimmäinen päivä jolloin tuntuu että jaksan kaiken laista tehdä kun olen tullut kotiin. Tässä samalla kun kirjoittelen kuuntelen läpi minun joululaulu kokoelmaa josta valitsen sitten muutaman kappaleen mukaan huomiseksi kuuneltavaksi musiikki ryhmässä. Olen löytänyt monia kappaleita joita voisi soittaa siellä joten tässä on viellä aika paljin mietittävää mitä pudotan pois matkasta.

Aikamoinen kaipaus on Ompun perheen luokse. Onneksi tuo ensi tiistai tulee ihan kohtuulisen nopeasti. Ja sitten pääsenkin nauttimaan heidän läsnäolostaan pitkään.

Tälläisiä terveisiä

1 kommentti:

  1. No mitäs puuhaat kun tänne et oo kirjotellu?? MEillä on kuusi koristeltu ja huomenna tehdään piparitaikinaa melko varmasti.

    Pistin sulle pakettiin semmosta kivaa että on tekemistä vähäks aikaa helsingissä joulun jälkeen ;)

    Mä katselen poirottia ykköseltä ja pojat leikkii starwars ajokeilla muualla kämpässä.

    Toivottavasti pikkunen ei tuu kipeeks on ollu ääni maassa ja kalpean näköinen.

    VastaaPoista