maanantai 22. joulukuuta 2008

Hei kaikki taas.
Tässä on mennyt vähän aikaa kun en ole kirjoitellut tänne. Viime viikko meni intervallista toipuessa. Siellä olo otti vähän enenmmän voimille kuin ensin ajattelinkaan. Mutta muuten viikko oli hyvä. Totesin siellä että en enää tarvitse sellaista hoitoa ja jos sitä tarvitaan ensi vuonna niin sinne pääsee kohtuulisella odottamisella takaisin.
Lauantai otti vähän voimille kun syylisyys iski oikein kunnolla. Omppu oli käynnyt katsomassa isää ja vaikka tiedän että en itse jaksa mennä häntä katsomaan mutta silti tuo syylisyys nosti rumaa päätään. No nyt olen kyllä käsitellyt aihetta omassa päässä ja päässyt syylisyys puuskasta eroon. Joten voin taas ihan hyvin.
Tänään minulla oli Marjut täällä ja me siivottii loppuun huushollissani. Nyt kaikki tiskit on tiskattu ja lattiat pesty enään aamulla vaihtaa puhtaat lakanat petiin niin joulu voi alkaa täällä kotona. Siis huomatkaa pesin lattiat ihan itse ilman kehotusta. Ja se on jotain mistä mina "todella" tykkään paljon tehdä. Lauantai yönnä kun ei taas tullut nukuttua minä silittelin kaikki puhtaat vaatteeni joten nyt on kaapillinen silitettyjä paitoja ja muuta sellaista. Lakana pyykin pistän muualle pesuun joten ne tulee mankeloituna takaisin. Minulla täällä on sen verran huonosti talon puolelta pyyskin pesu mahdolisuutta joten minun on helpompi laittaa Marjutin mukaan tuollaiset isot pyykit. Pesukone on kylläkin oma mutta tuo kuivatus mahdollisuus on tolella huono. Täällä ei ole kuin pieni kuivaus huone. Onekksi olemme taas yhden päivän lähempänä kesää jolloin voin pistää pyykit kuivumaan ulos.
Minua jännittää vähän huominen. Vaikka tiedän että joka paikkaan jonne olen menossa ei pitäisi tapahtua mitään sen kummepaa. Aamulla menen Myllytien työ- ja toimintakeskukseen sopimaan asiosta ja samalla saan tietää koska minä aloitan siellä oleskelun. Ja sitten menen käymään Mummelin luonna viemässä lahjan ja muuten viettämässä aikaa. Ja sitten iltapäivällä jossain vaiheessa lähden kohti Ompun paikkaa. Perillä siellä olen varmaan joskus alku illasta tai ainakin minä yritän tähdätä siihen. Joten huomenna on aikapaljon matkustamista tiedossa. Joulun vietän Ompulla nauttien heidän ihanasta seurastaan ja ajattelin jo lauantaina tulla kotia kohti. Sitten maanantain alkaa taas samallainen arki kuin tähänkin asti ja Marjut tulee tänne käymään. Ja sitten pitää vähitellen ruveta suunittelemaan niitä synttäreitä. Joten alkuvuodestakin tulee ihan mielenkiintoinen.
No niin nyt sitä on sitten tänne ihan tarpeeski tänään kirjoitettu joten Hyvää Joulua kaikille.

1 kommentti:

  1. Kiva kun olet meillä vaikka mä möksäänkin välillä. (L)

    VastaaPoista