keskiviikko 11. maaliskuuta 2009

Täällä ollaan taas. Siitä on aikaa kun viimeksi kirjoittelin täällä kaikenlaista on tapahtunut tällä aikaa. Saimme siskon kassa perunkirjoituksen tehtyä ja pesäkin on melkein jaettu. Nyt pitää vain odottaa kevättä jotta päästää sirottelemaan isi tuhkat.
Olen ollut työkeskuksessa vähän aikaa ja siellä on ollut mukavaa. Olen saannut tehdä kaiken laista kivaa ja ilmapiirikin on ollut mukavaa. No kaikki ei ollut ihan auvoista. Siellä meno on aika vilkasta ja minä en oikein kestä sitä. Myös välillä melu taso on aika kovaa. Onneksi sain menin puhumaan yhteys henkilöni kanssa noista asioista. Joten nyt minulla on ylimääräisia taukoja joiden aikana voin käydä lepäämässä jotta jaksan olla paikan päällä.
Sain uuden läppärin ja olen nyt päivän verran harjoitellut sitä käyttämään. Tämä toimii todella upeasti ja nopeasti verrattuna tuohon vanhaan. On ihanaa kun kaikki toimii mukavan nopeasti ja noita odottamisia ei ole paljonkaa ollut.
Joten tälläistä on minulle tapahtunut ja yritän tästä lähtien kirjoitella vähän useimmin tänne.

2 kommenttia:

  1. kivaa kuulla kuulumisia ja hyvä että hyvin menee =).

    VastaaPoista
  2. Voitko päivitellä =) vai tuleeko seuraava vasta 11.4. ?? Saat tulla meille pääsiäisenä, aion sen kunniaksi paistaa lammasta ja tehdä hyviä perunoita!

    VastaaPoista