keskiviikko 11. helmikuuta 2009

Tänään on ollut jännä päivä.

Olin toista kertaa työ ja toimintakeskuksessa Järvenpäässä. Minulla oli hauskaa ja mukavaa. Vaikka siellä olo oli välillä vähän vaikeata. Kun muut menivät sellaista vauhtia että en oikein pysynyt perässä. No kuitenkin minulla oli mukava päivä siellä.

Sitten minulla oli ihan normaali hoitaja tunti. Tuon työpäivän jälkeen. Ja sitten viellä minulla oli naisten ilta Kellokoskella paikassa nimeltä Kissankello. Oli hauskaa jutella muitten kanssa ihan yleisiä asioita ja käydä saunassa. Teimme myös jalkakylpyjä ja kasvonaamioita. Joten nyt minun naamaani on laitettu sellaista rasvaa tai seerumia jossa oli sakea ja riisiä. Naamatuntutuu mukavalta ja puhtaalta. Söimme itsetehtytä pitzaa ja joimme kahvia. Ja niin tietenkin juorusimme. Muutamaan otteeseen tuli illan aikana ilmi että ne jutut mitä me siellä naisten kanssa puhuttiin niin olisivat saaneet miesten korvat punaisiksi ja poistumaan taka vasemmalle.

Nyt olen kotona yritän vähitellen laskeutua nukkumaan menoa varten. Onneksi huomenna on vapaa päivä joten voi nukkua aamulla pitkään jos siltä tuntuu. Nimittäin menen vasta perjantaiski työ keskukseen uudelleen.

3 kommenttia:

  1. Moi, Hyvä että olet viihtynyt siellä. Oikein leppoisaa vapaapäivää! Mä täällä yksisilmäisenä tiirustan näyttöä ja ootan et J söis aamupalansa loppuun.

    VastaaPoista
  2. Hyvää ystävänpäivää!

    Onkohan tää mun tilinä... no jos ei ole niin toivottelija on silti enkeli ei Kari =)

    VastaaPoista
  3. Mitäs Nallelle kuuluu??? kohta kuukausi mennyt ilman kuulumisia =).

    VastaaPoista