lauantai 25. heinäkuuta 2009

Lauantai iltaa viettämässä

Tuossa loman aikana löysin netistä sellaisen osoitteen josta pääsee kuuntelemaan radiota ilmaiseksi. No noita ilmais radioita on kyllä aika paljon tuolla bitti avaruudessa mutta tästä pääsee kuuntelemaan kaikkea kivaa yhden osoitteen alta. Nyt olen kuunnellut 40-luvun musiikkia. Sieltä löytyy kaikenlaista mukavaa musiikkia. Sen sivun löytää hakemalla AOL radio sanoilla. Parasta noissa on että siellä ei tule puhetta vaan vain musiikkia ja silloin tällöin pätkä mainoksia.

Vähän aikaa sitten minulla todettiin taas että noin Kihti arvot ovat korkealla joten olen aloittanut lääkityksen ja olen myös aloittanut sopivan ruoka valion. Viimeksi kun katselin ohjeita vuonna 2005 ( silloin minulla todettiin tämä kihti) niin ne ohjeet ovat vähän muuttuneet siitä. Nyt esimerkiksi maksaa josta tykkään ei silloisen ohjeen mukaan saanut syödä nyt sitä saa syödä mutta vain 100g päivässä. Samoin muista sellaisia ruoka aineita joista tykkään kuten katkaravut ja punainen liha. Tuosta punaisesta lihasta ei silloin ollut mitään kieltoja mutta nyt on. Toisaalta tässä tulee myös katsottua annos kokoa kun on tuollaiset rajoitukset. Tulosti jääkaapin oven lista mitä ja miten paljon kyseistä ruoka ainetta saa syödä niin siitä voi tarkistaa jos tulee muisti katkos.

Minulla oli todella ihanaa loma Siskon luona vaikka kaipasinkin heitä aika paljon. Siis olin talon vahtina ja kalojen ruokkijana siellä. Nyt sitä sitten ollaan vähitellen palattu takaisin arkeen ja omien tavaroitten katselemiseen.

1 kommentti: