keskiviikko 29. lokakuuta 2008

Keskiviiko

Jaa täällä taas pitkästä aikaa. Puhuin mummelin kanssa sunnuntai iltana. Hänellä on nyt tietokone ja netti yhteys. Jipii. Mummeli on päässyt netti aikaan. Nyt voin kirjoitella hänelle spostilla eikä rahaa enään tuhlaudu posti merkkeihin. Kortteja tietenkin lähetän vanhan aikaisesti. Olen ajatellut mennä käymään hesassa tuossa ensi kuun aikana ja samalla mummelin luona. En olekkaan nähnyt mummelia vähään aikaan.

No muita kuulumisia. Tämä viikko on mennyt aika hyvin. Olen Marjutin kanssa saannut siivottua olohuoneen ja siiryttiin makuuhuoneen puolelle eilen. Joten se on nyt sitten puoleksi siivottu ja myös raivasimmen eteisen. Nyt kun minulla olisi viellä vähän enenmän sellaista tilaa johon laittaa näitä tavaroita hoita haluan vielä säilyttää niin tämä huus holli alkaa nätttää ihan asuttavalta.

Tänään on taide terapia ja sitten illalla menen keilaamaan. Ajatella olen innoistunut tuosta lajista vaikka tiedän että illan päätteekis minulla on kädet kipeät mutta viime kerta jolloin olin ensimmäistä kertaa kokeilemassa keilausta oli niin kivaa että päätin lähteä nytkin mukaan. Ensi kuussa vietä yhden sellaisen päivän hesassa jolloin Marjutin ja yhden toisen kanssa vietämme siellä koko päivän ja käymme kampissa keilaamassa ja sitten menen linnanmäen merimaailmassa käymään ja tietenkin käymme yhdessä syömässä jossain. Tuon päivän vietämme ihan kolmistaan. Siitäkin voitulla ja varmasti tulee upea päivä. Joten ensi kuussa on kaiken laista tapahtumaan tiedossa.

Ja sitten onkin jo joulukuu ja intervallin sen jälkeen joulu jota voi viettää Ompun perheen kanssa. Siis jos he ovat kotona. No siihen jouluun on mukavasti aikaa joten kaikki keritään kyllä sopimaan. Minä kuitenkin ajattelin rakentaa jonkin laista joulu tunnenelmaan tänne kotiinkin. Teen joulun koristuts pitkästä aikaa ihan mielellään kotiini. Tuo on muuten minulle merkki että olen taas päässyt tämän masennuksen kanssa yhden pykälän parempaan päin. Viime ja sitä edellisinä vuosina joulua en oikein ole jaksanut viettään. Mutta nyt tuntuu pitkästä aikaa siltä että joulun odotus ja vietto tuntuu mukavalta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti