perjantai 3. huhtikuuta 2009

Kuulumisia ja kukkia

Tuossa kun eilen tulin iltapäivällä kotiin niin huomasin uusia kasveja kukka penkissäni. Ennen siinä kasvoi kesäisin vain rikkaruohoja mutta viime syksynä laitoin muutaman sipulin jemmaan. Sipuleita oli monen moisia, krookuksia, narsisseja ja jotain muita. Olin saanut ne siskolta. Nyt sitten eilen oli tullut ihme. Krookukset pilkistivät mullasta ja taisi olla narsissinkin alku tulossa. Olin jo ajatellut että mitään ei lähde tulemaan kun tuossa penkissä ei ole multaa kovinkaan paljon ja suurimman osan talvesta se oli lumettomana. Onneksi laitoin aina välillä muutaman lapiollisen niiden päälle joka varmaan pelasti sipulit. Joten muutaman päivän päästä pitäisi löytyä kukkia ikkunan alta. Muitakin istutuksia olen ajatellut laitaa kesäksi. Olen kasvattanut ikkunalla kesä kukkia joiden nimiä en nyt muista mutta niissä on todella isot kasvut tulossa joten jossain vaiheessa toukokuuta tulee tehtyä loputkin kukka penkistä valmiiksi ja kesällä voi nauttia kaikenlaisista kukista eikä niin kuin viime kesänä jolloin siinä kasvoi vain takiaisia.

Muita kuulumisia. Uudet lääkkeet alkavat varmaan vähitellen toimia mutta olen taas hukannut nukkumis rytmini. No sen saan taas korjattua kunhan paneudun asiaan ja menen nukkumaan oikeaan aikaan illasta enkä venytä sitä ihan älyttömästi.

Tällä viikolla on on ollut hauskaa ja myös väsyttävääkin. Maanantaina en jaksanut mennä työ keskukseen kun olin niin älyttämän väsynyt. Mutta tiistaina olo oli jo parempi. Menin tukihenkilön kanssa keilamaan ja mukana oli muitakin hänen asiakkaitaan. Oli todella kivaa keilata vaikka oikea käsi ei oikein pidäkkään keilaamisesta. Samana päivänä menimme Marjutin kanssa elokuviin. Katsoimme elokuvan nimeltä Slummien miljonääri. Oli todella upea elokuva. Ja minulla oli hauska ilta. Keskiviikkona oltiin taas väsyneitä ja myös torstaina mutta jaksoin kyllä mennä terapiaan. Tänään on ihan hyvä päivä. Menen kirjastoon ja Ritulle joten tällekin päivälle on tekemistä. Viikon lopun ajattelin olla vain kotona ja mennä J synttäreitä viettämään vasta pääsiäisenä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti