keskiviikko 15. huhtikuuta 2009

Keskiviikko

Minulla oli todella ihana pääsiäinen. Kävin Siskon luona yökylässä. Siinä vietettiin samalla pääsiäistä ja J:n synttäreitä. Olin vielä onnistunut ostamaan sellaisen syntymäpäivä lahjan josta poika piti ja alkoi vielä leikkimään heti sillä. Olin todella iloinen asiasta. Oli mukava viettää aikaa heidän kanssaan ja minun kaipaukseni heitä kohtaan helpottui paljon. Nyt jaksan taas olla täällä kunnes tapaamme uudelleen. O oli laittanut todella ihanaa lammasta ja H teki todella upeaa höystöä ja salaattia. Eli minulla oli todella hauskaa. Oli myös mukavaa kun O leikkasi hiukseni joista tuli todella upeat.

Koti matkalla kävin katsomassa pari elokuvaa joten nyt olen käyttänyt kaikki joululahjaksi saamani leffa liput loppuun. Kävin kastosomassa elokuvat nimeltä Mustesydän ja Möröt vastaan muukalaiset. Pidin kummastakin elokuvasta. Se että jaksoin katsoa ne peräkkäin oli minulle iloinen yllätys. Ensin katsoin Mustesydämmen  ja sitten heti perään Möröt vastaan muukalaiset. Ne molemmat  ovat todella hyviä elokuvia  että voin suositella muitakin katsomaan niitä.

Huomenna on myös mukava päivä. Tapaan vanhan luokka toverini pitkästä aikaa. On mukava nähdä häntä ja vaihtaa kuulumisia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti