maanantai 23. kesäkuuta 2008

Maanantai

Huh huijaa.

Arvatkaa mitä minä äskein tein.

Minä menin ja laitoin Helsingin kaupungille vuokra-asuntohakemuksen menemään. Nyt sitten on otettu ensimmäinen askel paluu muuttoon Hesaan lähemmäs sukulaisia.
Totetin nimittäin tuossa viime viikolla. Asuvani ihan liian kaukana kaikista ja tuo matka mikä minulla on niin älyttömän pitkä että kyläilemään ei oikein pääse kunnolla. Siis ainakaan tässä rahatilanteessa ;).
Saa nähdä miten sitten tärppää, kun tiedän että noita asuntoja ei ole kovinkaan paljon vapaana siellä päin maailmaa. Mutta kuitenkin olen laittanut hakemuksen menemään sinne.
Nyt kun olen tehnyt tuon päätöksen niin minulla on jotenkin helputtunut olo. Ei ole sellaista oloa että olen "jossain maan pakolaisena".
Niin muuten tästä päätöksestä ei vielä tiedä kukaan muu kuin he jotka käyvät lukemässä täällä. Olen vain tänään puhunut oman hoitajan kanssa mahdollisuudesta hakea asuntoa ja samaa olen puhunnut Mummelin ja Siskon kanssa. Joten tässä on teille uutta tietoa minun päätöksestäni.

Hyym.

Tuossahan sitä on lisä potkua selvittää nykyisen asunnon sotkut pois alta ennen kuin muutta uuteen ja uljaaseen asuntoon. Voisi olla ihan hyvä että ei enään veisi sinne sellaisia laatikoita joita ei ole tutukittu sitten yhdeksänkymentä luvun alun.

Tälläisiä mitteitä ja tekkosia tänään

Nalle

2 kommenttia:

  1. Hyvä SISKO! Pistit tuulemaan. Me kävästiin Isomummolla ja nähtiin täti ja pikkuserkku-tyttöjä!

    VastaaPoista
  2. Hei Niina!

    Olen seurannut aika ajoittain blogiasi ja iloitsen, että asiasi kääntyvät aina vain parempaan päin.
    Hyvää kesän jatkoa Sinulle. Seuraan edelleen tekstejäsi.
    T-täti

    VastaaPoista