keskiviikko 19. maaliskuuta 2008

18.3.2008

Täällä taas tänään.

Hyvää pääsiäistä kaikkille!

No niin nyt on sitten tuo toivotus tehty. Ihana pitkä viikonloppu tuossa edessä ja ei minään tekemistä. Tai no onhan tuota siivoamista mutta eihän sitä aina jaksa tehdä. Hoidossa on syöty pääsiäismunia oikein olan takaa joten niitä ei tarvise ostaa kotiin. Siis ne on sellaisia piniä täysin suklaisia joissa ei ole mitään yllätystä sisällä. Suklaa on kylläkin oikein hyvän makuista.
Ensi viikolla on sitten vähän jännittävänpää. Tiistaina joudun lähtemään aikaisemmin hoidosta kun sossutäti ja joku kunnan ihminen tulevat käymään minun kotona kartottamassa mitä pitää tehdä ja ehkä jo aloittamassa paikkojen kunnostamista minun kanssa. Silloin sovitaan jo ne muut käynnit milloinka he tulevat auttamaan noissa asoissa minua. Joten siivoaminen alkaa ensiviikolla. Ja sitten keskiviikkona menen keravan terveyskeskukseen mahan tähystykseen eli nielemään tähystys letkun. Sillon katsotaan mitä minun mahassas menee ja jos vaikka sitä sitten löytäisi sen vian miksi minun masuni on sellainen kuin se on. Tais siin saan ne tulokset joskun myöhemmin. Sitten ei olekaan tälle kuulle enään mitään tähdellistä.
Ensikuussa ensin epämielyttävää. Kun pitää mennä verikokeisiin katsomaan onko minun kolesterooli arvoille tapahtunut jotain jos ne on laskeneet niin kaikki ok mutta jos ne on vain nousseet niin sitten harkitaan lääkitystä. Sitten tulee iloisia tapahtumia. Pompun synttärit ovat ihan alussa. Vaikka pääsenkin vasta tulemaan sinne 19 päivä ja silloin poika saa lahjansa. Ja samalla on viellä se akkojen viikon loppu. Eli minulla on samana viikonloppuna kaksi ihanaa tapahtumaa jota odottaa innolla.
Huomenna on viimeinen hoitopäivä tällä viikolla ja odotan jo perjantaita että pääsisi nukkumaan aamulla myöhään.
No niin tässä kaikki tällä kertaa.
Nalle

1 kommentti:

  1. Jee, hyvä että homma etenee =) Tervetuloa sitten meille!

    VastaaPoista