tiistai 22. tammikuuta 2008

22.1.2008

Kävin tänään veri kokeissa. Taas olin odottaessa jännittänyt senverran etten pystynyt rentoutumaan ja niinhän se piikki sitten sattui. Tuo rentoutuminen ei ole oikein onnistunut ennen kokeiden ottamista. No tässä on ainakin vielä yhden kerran tänä vuonna jolloin pääsee kokeillemaan eri rentoutumis tekniikoita jos vaikka jossain vaiheessa se piikki ei olisi niin pelottava kapistus. Kokeiden tulokset kuulen siinä kolmen viikon kuluttua. Ne nimittäin otti verta kuuden putkilon verran. No tällä kertaa sitten tutkitaan kaiken laista jos vaikka sitten saataisiin selville nän muutamat vaivat jotka minua on vaivannut vähän aikaa. Onneksi ne on sellaisia jotka eivät oikeastaan haittaa minun elämää mutta ovat välillä hankalia.

Tälläkertaa olen Hyrylän kirjastossa kirjoittamassa ja aamupäivällä. Minulla on tänään niin sanottu rokulipäivä hoidosta. Menen tuossa puolenpäivän aikaan amatinvalinta psykologille keskustelemaan tulevaisuudesta. Eli mihin sitä sitten kun tästä masennuksesta selviää suuntautuisi. Olen itse ajatellut lasten hoitajaa tai jotain missä saisi tehdä käsillä. No ainakaan en jatka kirjanpitäjänä. Siihin ammattiin en mene enään takaisin jos vain voin välttää. Toi lasten hoitaja ammatti varsinkin ihan pienenpien hoitaminen olisi nyt minun sydäntäni lähellä. Mutta noista käsityö ammateista en oikein tiedä. No kohta puoliin sitä pääsee ammattilaisen kanssa juttusille ja sitten tietää enenmän.

Leikin tuossa vähän kirjasin tyyleillä kun tällä ohjelmalla niitä saa muuttaa joten voi olla että tästä eteenpäin on erillaisia tyylejä käytössä kun olen kirjoittanut tänne. On nimittäin hauskaa kun voi välillä muttaa olemusta kirjoituksiin. Tässä on vain yksi haitta noita valmiita tyylejä ei ole kovinkaan montaan. No niihin pitää vain sitten tyytyä jos ei ensin tee kotona ja tuo tikulla sitten kirjoitusta mukanaan.

Mutta tässä kaikki tällä kertaa.
Nalle

1 kommentti:

  1. Vai rokulipäivää vietetään, tulikohan mun tekstari eilen illalla perille? Haleja ja voimia!

    VastaaPoista